Saturday, June 13, 2009

برای صیانت از آرا باید امضا جمع کرد

مقدمه:

هنوز بعضی‌‌ها میپرسند که آیا تقلب شده است یا نه. از یک طرف بعضی‌ می‌گویند آمار انتخابات با عقل جور در نمی‌آید. از طرف دیگر، بعضی‌ سعی‌ در توجیح آمار دارند.

همه میدانیم اگر تقلب شده باشد این فاجعه و تراژدی بزرگیست در تاریخ ایران. اگر تقلب شده باشد، سکوت یعنی‌ پذیرفتن استبداد. سکوت یعنی‌ ناامیدی. سکوت یعنی‌ بی‌ ارزشی رای ما. سکوت یعنی‌ پذیرفتن حقیقت تلخی که تحریمی‌ها بهترین کار را کردند.

اگر به نتایج انتخابات اعتراض دارید، به پایین صفحه بروید.
نباید سکوت کرد. هرگونه که ممکن است باید اعتراض خود را به مسئولان و حتی سازمان‌های بین المللی برسانیم. تقلب بایستی محکوم گردد. به امید آنکه صدای ما شنیده شود.

شواهد تقلب:

ما اینجا مدارکی را جمع‌ آوری کردیم تا بر شبهه‌ها پایان دهیم.
برای برسی‌ اینکه آیا حقیقتا تقلب رخ داده یا نه، نگاهی‌ داریم به اتفاقات شک بر انگیز قبل از انتخابات و بعد از انتخابات. سعی‌ می‌کنیم از هرگونه طرفداری خودداری کنیم و تنها اخبار و مدارک را در کنار یکدیگر قرار دهیم. قضاوت را به شما خواهیم سپرد:

۱- خطی‌ بودن رشد آرای انتخاباتی. این مساله یعنی‌ نسبت رای تقریبا در همه جا برابر بوده است. این یعنی‌ میانگین آرای استان‌های متفاوت، میانگین اری اقوام، میانگین اری روستایی، میانگین اری روستایی تقریبا برابر بوده ا‌ند. همچنین اممری نه تنها در ایران، بلکه در جهان بی‌ سابقه است. احتمال آماری چنین واقعه‌ای به صفر میل می‌کند. جالب اینجاست که این نسبت تقریبا برای هر ۴ کاندیدا ثابت می‌‌ماند.
Image and video hosting by TinyPic

۲
- نبودن همکاری لازم با نمایندگان کاندیداها در شب‌های رای گیری.

۳- با وجود چاپ تعرفه‌های انتخاباتی به تعداد ۱۲۰% واجدین شرایط، تعداد زیادی از حوزه‌های انتخاباتی در مناطقی که به اصلاح طلبان اعلام کمبود تعرفه کردند.

۴- شروع فیلترینگ اینترنت با آغاز رای گیری

۵- قطع شدن سرویس اس ام اس

۶- تعدادی از صندوق‌های سیار بدون شماره در حال فعالیت بودند

۷- در برخی‌ شعب گفت شده که کد‌ها تنها ۱ تا ۴ هستند و عدد ۴ میر حسین موسوی بوده است. این در حالیست که کد ۴۴ مربوط به محمود احمدی‌نژاد بود.

۸- - به نقل از نمایندهٔ ستاد صیانت از آرای میرحسین موسوی، با وجود چاپ تعرفه‌های انتخاباتی به تعداد ۱۲۰% واجدین شرایط، تعداد زیادی از حوزه‌های انتخاباتی اعلام کمبود تعرفه کردند

۹- قطع شدن ارتباطات بین مسئولین صیانت از آرا

۱۰- غیر قانونی‌ خواندن شورای صیانت از آرا قبل از انتخابات توسط شورای نگهبان و وزارت کشور

۱۱- جانب گیری اعضای شورای نگهبان و وزارت کشور

۱۲- اعلام نکردن تعداد کل آرا تا پایان انتخابات

۱۳- مجموع اری اصلاح طلبان در ۳ انتخابات قبل (دوره اول) بیشتر از ۲۰ میلیون بوده است. چگونه در این انتخابات این
تعداد به ۱۲ میلیون رسیده؟ این در حالیست که بسیاری از تحریمی‌ها در این در از انتخابات به اصلاح طلبان ری دادند.

۱۴- غیرت ترک‌ها و لرها به گونه ایست که آن‌ها به کاندیدهای قومیت خود گرایش بیشتری دارند. چگونه ممکن است که درصد آرای آن‌ها به کروبی و موسوی تقریبا درصدی برابر با درصد کل داشته باشد؟

۱۵- آقای کروبی در در قبل با وجود اینکه مهره ی جدی شمرد نمیشد چندین میلیون ری آورد. در این در وی در حالی‌ که آرای ثابت بسیاری از دانشجویان و اقوام را داشت درصد رای وی حتی از زمانی‌ که نماینده مجلس شد نیز کمتر بود. علاوه بر این در نظرسنجی‌ها آرای وی در حالت حد اقل در مناطق مخالف حدود ۵-۷% در نظر گرفته میشد. چگونه این عدد به کمتر از ۱% رسیده است؟

۱۶- حتی طرفداران احمدی‌نژاد هم از اختلاف آرا شگفت زده شده ا‌ند.

و ده ها دلیل دیگر...

زمانی که این ها را در کنار هم میگزاریم چه معنی از آنها میتوان برداشت کرد؟ یعنی چند تای این دلایل قابل توجیه است؟

اعتراض:
وقتی‌ این مدارک را کنار یکدیگر میگذاریم، فکر چیز دیگری به جز یک تقلب گسترده با همکاری ی سازماندهی شده پایگاه‌های قدرت غیر ممکن به نظر می‌رسد. البته قضاوت شما مورد احترام ماست. اما اگر مثل ما فکر می‌کنید برای اعتراض از طریق اینترنت به ما بپیوندید. تنها کاری که در حال حاظرمیتوان انجام داد اعتراض است تا شاید مسئولان درون حکومت کاری کنند. یا شاید سازمان‌های بین المللی این اقدام ضد انسانی‌ و استبدادی را محکوم کنند.


ثبت اعتراض:
برای ثبت اعتراض به صورت زیر برای ما کامنت بگذارید:

اینجانب اعتراض خود را به تقلب در انتخابات ریاست جمهوری ۲۲ خرداد ماه سال ۱۳۸۸ ایران اعلام می دارم و خواستار پیگیری تخلفات هستم.
نام و نام خانوادگی: (اختیاری)
ایمیل: (اجباری)


با امضای این بلاگ شما این حق را به ما خواهید داد تا اعتراض شما را به گوش مسئولان کشور و جامعه ی بین المللی برسانیم.

توجه: به عنوان یک ایرانی مسئول لطفا این لینک را لااقل برای ۵ نفر بفرستید.
برای جمع شدن امضا تلاش کنید. اگر این امضا‌ها به اندازه قابل توجهی‌ رسد، حتما منعکس خواهد شد. زمان اتحاد است!
email: eterazbe88@gmail.com

616 comments:

  1. اینجانب اعتراض خود را به تقلب در انتخابات ریاست جمهوری ۲۲ خرداد ماه سال ۱۳۸۸ ایران اعلام می دارم و خواستار پیگیری تخلفات هستم.

    masaut@gmail.com

    ReplyDelete
  2. اینجانب اعتراض خود را به تقلب در انتخابات ریاست جمهوری ۲۲ خرداد ماه سال ۱۳۸۸ ایران اعلام می دارم و خواستار پیگیری تخلفات هستم.
    نام و نام خانوادگی: (اختیاری)
    ایمیل: (اجباری)

    astronomy_ir@yahoo.com

    ReplyDelete
  3. اینجانب اعتراض خود را به تقلب در انتخابات ریاست جمهوری ۲۲ خرداد ماه سال ۱۳۸۸ ایران اعلام می دارم و خواستار پیگیری تخلفات هستم.
    mat868@yahoo.com

    ReplyDelete
  4. اینجانب اعتراض خود را به تقلب در انتخابات ریاست جمهوری ۲۲ خرداد ماه سال ۱۳۸۸ ایران اعلام می دارم و خواستار پیگیری تخلفات هستم.

    ایمیل: berahmand@gmail.com

    ReplyDelete
  5. اینجانب اعتراض خود را به تقلب در انتخابات ریاست جمهوری ۲۲ خرداد ماه سال ۱۳۸۸ ایران اعلام می دارم و خواستار پیگیری تخلفات هستم.
    نام و نام خانوادگی: (اختیاری)
    ایمیل: (atabakd@gmail.com)

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  7. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  8. اینجانب اعتراض خود را به تقلب در انتخابات ریاست جمهوری ۲۲ خرداد ماه سال ۱۳۸۸ ایران اعلام می دارم و خواستار پیگیری تخلفات هستم.
    نام و نام خانوادگی: (اختیاری)
    ایمیل: mehrad.tousi@gmail.com

    ReplyDelete
  9. اینجانب اعتراض خود را به تقلب در انتخابات ریاست جمهوری ۲۲ خرداد ماه سال ۱۳۸۸ ایران اعلام می دارم و خواستار پیگیری تخلفات هستم.
    sanazrezai@gmail.com

    ReplyDelete
  10. اینجانب اعتراض خود را به تقلب در انتخابات ریاست جمهوری 22 خرداد ماه سال 1388 ایران اعلام می دارم و خواستار پیگیری تخلفات هستم.
    iwkyaw@gmail.com

    ReplyDelete
  11. اینجانب اعتراض خود را به تقلب در انتخابات ریاست جمهوری ۲۲ خرداد ماه سال ۱۳۸۸ ایران اعلام می دارم و خواستار پیگیری تخلفات هستم.
    ایمیل: farzan1@gmail.com

    ReplyDelete
  12. اینجانب اعتراض خود را به تقلب در انتخابات ریاست جمهوری ۲۲ خرداد ماه سال ۱۳۸۸ ایران اعلام می دارم و خواستار پیگیری تخلفات هستم.
    ایمیل: (mani.st@gmail.com)

    ReplyDelete
  13. اینجانب اعتراض خود رابه تقلب در انتخابات ریاست جمهوری 22 خرداد ماه 1388 ایران اعلام می دارم و خواستار پیگیری تخلفات هستم

    ReplyDelete
  14. اینجانب اعتراض خود را به تقلب در انتخابات ریاست جمهوری ۲۲ خرداد ماه سال ۱۳۸۸ ایران اعلام می دارم و خواستار پیگیری تخلفات هستم.

    ایمیل: azad_1364@yahoo.com

    ReplyDelete
  15. اینجانب اعتراض خود را به تقلب در انتخابات ریاست جمهوری ۲۲ خرداد ماه سال ۱۳۸۸ ایران اعلام می دارم و خواستار پیگیری تخلفات هستم.
    نام و نام خانوادگی:نسرین بهار
    ایمیل: nasrinbahar61@yahoo.de

    ReplyDelete
  16. اینجانب اعتراض خود را به تقلب در انتخابات ریاست جمهوری ۲۲ خرداد ماه سال ۱۳۸۸ ایران اعلام می دارم و خواستار پیگیری تخلفات هستم.
    ایمیل: (prq2062@yahoo.com)

    ReplyDelete
  17. اینجانب اعتراض خود را به تقلب در انتخابات ریاست جمهوری ۲۲ خرداد ماه سال ۱۳۸۸ ایران اعلام می دارم و خواستار پیگیری تخلفات هستم.
    ایمیل: adrienbrody2002@yahoo.ca

    ReplyDelete
  18. اینجانب اعتراض خود را به تقلب در انتخابات ریاست جمهوری ۲۲ خرداد ماه سال ۱۳۸۸ ایران اعلام می دارم و خواستار پیگیری تخلفات هستم.

    ReplyDelete
  19. اینجانب اعتراض خود را به تقلب در انتخابات ریاست جمهوری 22 خرداد ماه سال 1388 ایران اعلام می دارم و خواستار پیگیری تخلفات هستم.
    نام و نام خانوادگی : عیسی
    ایمیل : eisa58@yahoo.com

    ReplyDelete
  20. اینجانب اعتراض خود را به تقلب در انتخابات ریاست جمهوری 22 خرداد ماه سال 1388 اعلام می دارم و خواستار پیگیری تقلبات هستم
    ali_fary2000@yahoo.com

    ReplyDelete
  21. اینجانب اعتراض خود را به تقلب در انتخابات ریاست جمهوری ۲۲ خرداد ماه سال ۱۳۸۸ ایران اعلام می دارم و خواستار پیگیری تخلفات هستم.
    ایمیل: bijan8k@gmail.com

    ReplyDelete
  22. اینجانب اعتراض خود را به تقلب در انتخابات ریاست جمهوری ۲۲ خرداد ماه سال ۱۳۸۸ ایران اعلام می دارم و خواستار پیگیری تخلفات هستم.
    ایمیل: living_is_easy_with_eyes_closedd@yahoo.com

    ReplyDelete
  23. اینجانب اعتراض خود را به تقلب در انتخابات ریاست جمهوری ۲۲ خرداد ماه سال ۱۳۸۸ ایران اعلام می دارم و خواستار پیگیری تخلفات هستم.
    ایمیل: sedaye_shab_44@yahoo.com

    ReplyDelete
  24. اینجانب اعتراض خود را به تقلب در انتخابات ریاست جمهوری ۲۲ خرداد ماه سال ۱۳۸۸ ایران اعلام می دارم و خواستار پیگیری تخلفات هستم.

    Email: m.saghary@gmail.com

    ReplyDelete
  25. اینجانب اعتراض خود را به تقلب در انتخابات ریاست جمهوری ۲۲ خرداد ماه سال ۱۳۸۸ ایران اعلام می دارم و خواستار پیگیری تخلفات هستم.

    ReplyDelete
  26. اینجانب اعتراض خود را به تقلب در انتخابات ریاست جمهوری 22 خرداد ماه سال 1388 ایران اعلام می دارم و خواستار پیگیری تخلفات هستم .
    ایمیل : kerme_khaki1330@yahoo.com

    ReplyDelete
  27. اینجانب اعتراض خود را به تقلب در انتخابات ریاست جمهوری 22 خرداد ماه سال 1388 ایران اعلام می دارم و خواستار پیگیری تخلفات هستم.

    ReplyDelete
  28. اینجانب اعتراض خود را به تقلب در انتخابات ریاست جمهوری ۲۲ خرداد ماه سال ۱۳۸۸ ایران اعلام می دارم و خواستار پیگیری تخلفات هستم


    houshyar1986@gmail.com
    هوشیار.ر

    ReplyDelete
  29. اینجانب اعتراض خود را به تقلب در انتخابات 22 خرداد ماه سال 1388 ایران اعلام می دارم و خواستار پیگیری تخلف هستم

    ReplyDelete
  30. اینجانب اعتراض خود را به تقلب در انتخابات ریاست جمهوری ۲۲ خرداد ماه سال ۱۳۸۸ ایران اعلام می دارم و خواستار پیگیری تخلفات هستم.
    ایمیل : hamed.d@gmail.com

    ReplyDelete
  31. اینجانب اعتراض خود را به تقلب در ریاست جمهوری 22 ماه سال 1388 ایران اعلام می دارم و خواستار پیگیری تخلفات هستم.


    Email: moomookh1988@yahoo.com

    ReplyDelete
  32. اینجانب اعتراض خود را به تقلب در انتخابات ریاست جمهوری ۲۲ خرداد ماه سال ۱۳۸۸ ایران اعلام می دارم و خواستار پیگیری تخلفات هستم.
    نام و نام خانوادگی: (اختیاری)

    astronomy_pouya@yahoo.com

    ReplyDelete
  33. اینجانب اعتراض خود را به تقلب در انتخابات ریاست جمهوری 22 خرداد ماه سال 1388 ایران اعلام می دارم و خواستار پیگیری تخلفات هستم .
    Email: yaavari.yl@gmail.com

    ReplyDelete
  34. ashkan
    اینجانب اعتراض خود را به تقلب در انتخابات ریاست
    جمهوری 22 خرداد ماه سال 1388 ایران اعلام می دارم و خواستار پیگیری تخلفات هستم .
    ایمیل :ashil_soad13@yahoo.com

    ReplyDelete
  35. اینجانب اعتراض خود را به تقلب در انتخابات ریاست جمهوری 22 خرداد ماه سال 1388 ایران اعلام می دارم و خواستار پیگیری تخلفات هستم
    نام و نام خانوادگي : احمد ش.
    ايميل : cloudtemple2@yahoo.com .

    ReplyDelete
  36. اینجانب اعتراض خود را به تقلب در انتخابات 22 خرداد ماه سال 1388 ایران اعلام می دارم و خواستار پیگیری تخلف هستم
    rdorostkar@yahoo.com

    ReplyDelete
  37. اینجانب اعتراض خود را به تقلب در انتخابات ریاست جمهوری 22 خرداد ماه سال 1388 ایران اعلام می دارم و خواستار پیگیری تخلفات هستم
    didar_1383@yahoo.com

    ReplyDelete
  38. ینجانب اعتراض خود را به تقلب در انتخابات ریاست جمهوری 22 خرداد ماه سال 1388 ایران اعلام می دارم و خواستار پیگیری تخلفات هستم
    نام و نام خانوادگي : امیر.
    ايميل : Fool.around5@yahoo.com

    ReplyDelete
  39. اینجانب اعتراض خود را به تقلب در انتخابات ریاست جمهوری 22 خرداد ماه سال 1388 ایران اعلام میدارم و خواستار پیگیری تخلفات هستم
    snm404@gmail.com

    ReplyDelete
  40. اینجانب اعتراض خود را به تقلب در انتخابات ریاست جمهوری ۲۲ خرداد ماه سال ۱۳۸۸ ایران اعلام می دارم و خواستار پیگیری تخلفات هستم.
    ایمیل: mmmmmmmmmmmona@yahoo.com

    ReplyDelete
  41. اینجانب اعتراض خود را به تقلب در انتخابات ریاست جمهوری ۲۲ خرداد ماه سال ۱۳۸۸ ایران اعلام می دارم و خواستار پیگیری تخلفات هستم.
    نام و نام خانوادگی: ماهان
    ایمیل: konkoori84@yahoo.com

    ReplyDelete
  42. اینجانب اعتراض خود را به تقلب در انتخابات ریاست جمهوری ۲۲ خرداد ماه سال ۱۳۸۸ ایران اعلام می دارم و خواستار پیگیری تخلفات هستم.
    نام و نام خانوادگی: (اختیاری)
    ایمیل: alavi.aug@gmail.com

    ReplyDelete
  43. اینجانب اعتراض خود را به تقلب در انتخابات ریاست جمهوری ۲۲ خرداد ماه سال ۱۳۸۸ ایران اعلام می دارم و خواستار پیگیری تخلفات هستم.
    نام و نام خانوادگی:SINA.
    ایمیل:allafe_bikare_biar@yahoo.com

    ReplyDelete
  44. اینجانب اعتراض خود را به تقلب در انتخابات ریاست جمهوری ۲۲ خرداد ماه سال ۱۳۸۸ ایران اعلام می دارم و
    خواستار پیگیری تخلفات هستم
    al_bo41v@yahoo.com

    ReplyDelete
  45. اینجانب اعتراض خود را به تقلب در انتخابات ریاست جمهوری ۲۲ خرداد ماه سال ۱۳۸۸ ایران اعلام می دارم و خواستار پیگیری تخلفات هستم.
    sooshians_1981@yahoo.com

    ReplyDelete
  46. اینجانب اعتراض خود را به تقلب در انتخابات ریاست جمعوری 22 خرداد سال 1388 ایران اعلام می دارم و خواستار پی گیری تخلفات هستم
    baroon_1987@yahoo.com

    ReplyDelete
  47. اینجانب اعتراض خود را به تقلب در انتخابات ریاست جمهوری ۲۲ خرداد ماه سال ۱۳۸۸ ایران اعلام می دارم و خواستار پیگیری تخلفات هستم.

    علي مصطفوي
    emd.mostafavi@yahoo.com

    ReplyDelete
  48. اینجانب اعتراض خود را به تقلب در انتخابات ریاست جمهوری ۲۲ خرداد ماه سال ۱۳۸۸ ایران اعلام می دارم و خواستار پیگیری تخلفات هستم.

    alvy.azzurri@yahoo.com

    ReplyDelete
  49. اینجانب اعتراض خود را به تقلب در انتخابات ریاست جمهوری 22 خرداد ماه سال 1388 ایران اعلام می دارم و خواستار پیگیری تخلف هستم.
    Saghar_6485@yahoo.com

    ReplyDelete
  50. من اعلام می کنم که در انتخابات ایران در 22 خرداد سال 1388 مسلما و یقینا تخلف و تقلب صورت گرفته است و خواستار پیگیری تخلفات مربوطه هستم.
    شهاب
    grimy.meteor@gmail.com

    ReplyDelete
  51. اینجانب اعتراض خود را به تقلب در انتخابات ریاست جمهوری ۲۲ خرداد ماه سال ۱۳۸۸ ایران اعلام می دارم و خواستار پیگیری تخلفات هستم.
    علیرضا هوبخت
    alireza_hoobakht@yahoo.com

    ReplyDelete
  52. اينجانب اعتراض خود را به نتايج انتخابات 22 خرداد 88 ابراز داشته و خوهان پيگيري تخلفات ميباشم!

    atishe_yekbare@yahoo.com

    ReplyDelete
  53. اینجانب اعتراض خود را به تقلب در انتخابات ریاست جمهوری ۲۲ خرداد ماه سال ۱۳۸۸ ایران اعلام می دارم و خواستار پیگیری تخلفات هستم.
    ایمیل: yasi_7772000@yahoo.com

    ReplyDelete
  54. اینجانب اعتراض خود را به تقلب در انتخابات ریاست جمهوری ۲۲ خرداد ماه ایران اعلام می دارم و خواستار پی گیری تخلفات هستم.

    soheil.aryan@gmail.com

    ReplyDelete
  55. اینجانب اعتراض خود را به تقلب در انتخابات ریاست جمهوری ۲۲ خرداد ماه سال ۱۳۸۸ ایران اعلام می دارم و خواستار پیگیری تخلفات هستم

    n0thing_83@yahoo.com

    ReplyDelete
  56. اینجانب اعتراض خود را به تقلب در انتخابات ریاست جمهوری ۲۲ خرداد ماه سال ۱۳۸۸ ایران اعلام می دارم و خواستار پیگیری تخلفات هستم.

    نیما
    Hishkas771@gmail.com

    ReplyDelete
  57. اینجانب اعتراض خود را به تقلب در انتخابات ریاست جمهوری ۲۲ خرداد ماه سال ۱۳۸۸ ایران اعلام می دارم و خواستار پیگیری تخلفات هستم.
    dante_conspiracy@yahoo.com

    ReplyDelete
  58. اینجانب اعتراض خود را به تقلب در انتخابات ریاست جمهوری ۲۲ خرداد ماه سال ۱۳۸۸ ایران اعلام می دارم و خواستار پیگیری تخلفات هستم.
    ایمیل: soheil.5005@gmail.com

    ReplyDelete
  59. اینجانب اعتراض خود را به تقلب در انتخابات ریاست جمهوری ۲۲ خرداد ماه سال ۱۳۸۸ ایران اعلام می دارم و خواستار پیگیری تخلفات هستم.

    اشکان
    a_abrookamoon@yahoo.com

    ReplyDelete
  60. اینجانب اعتراض خود را به تقلب در انتخابات ریاست جمهوری ۲۲ خرداد ماه سال ۱۳۸۸ ایران اعلام می دارم و خواستار پیگیری تخلفات هستم.
    نام و نام خانوادگی: م
    ایمیل: mbagherpur@yahoo.com

    ReplyDelete
  61. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  62. اینجانب اعتراض خود را به تقلب در انتخابات ریاست جمهوری ۲۲ خرداد ماه سال ۱۳۸۸ ایران اعلام می دارم و خواستار پیگیری تخلفات هستم.
    ایمیل: farnazsh727@yahoo.com

    ReplyDelete
  63. اینجانب اعتراض خود را به تقلب در انتخابات ریاست جمهوری ۲۲ خرداد ماه سال ۱۳۸۸ ایران اعلام می دارم و خواستار پیگیری تخلفات هستم.
    f sh a
    depp89@ahoo.com

    ReplyDelete
  64. اینجانب اعتراض خود را به تقلب در انتخابات ریاست جمهوری ۲۲ خرداد ماه سال ۱۳۸۸ ایران اعلام می دارم و خواستار پیگیری تخلفات هستم.
    ایمیل: khoushe_setare@yahoo.com

    ReplyDelete
  65. اینجانب اعتراض خود را به تقلب در انتخابات ریاست جمهوری ۲۲ خرداد ماه سال ۱۳۸۸ ایران اعلام می دارم و خواستار پیگیری تخلفات هستم.
    ایمیل: shadizamani24@yahoo.com

    ReplyDelete
  66. اینجانب اعتراض خود را به تقلب در انتخابات ریاست جمهوری ۲۲ خرداد ماه سال ۱۳۸۸ ایران اعلام می دارم و خواستار پیگیری تخلفات هستم.
    ایمیل: dysprusium@yahoo.com

    ReplyDelete
  67. اینجانب اعتراض خود را به تقلب در انتخابات ریلست جمهوری 22 خرداد ماه سال 1388 ایران اعلام می دارم و خواستار پیگیری تخلفات هستم.
    neda_bunny@yahoo.com

    ReplyDelete
  68. اینجانب اعتراض خود را به تقلب در انتخابات ریاست جمهوری ۲۲ خرداد ماه سال ۱۳۸۸ ایران اعلام می دارم و خواستار پیگیری تخلفات هستم.
    نام و نام خانوادگی: سینا باقری نژاد
    ایمیل:sinakhan@live.com

    ReplyDelete
  69. اینجانب اعتراض خود را به تقلب در انتخابات ریاست جمهوری ۲۲ خرداد ماه سال ۱۳۸۸ ایران اعلام می دارم و خواستار پیگیری تخلفات هستم.

    Shady_bigmoon@yahoo.com

    ReplyDelete
  70. اینجانب اعتراض خود را به تقلب در انتخابات ریاست جمهوری ۲۲ خرداد ماه سال ۱۳۸۸ ایران اعلام می دارم و خواستار پیگیری تخلفات هستم

    ReplyDelete
  71. اینجانب اعتراض خود را به تقلب در انتخابات ریاست جمهوری ۲۲ خرداد ماه سال ۱۳۸۸ ایران اعلام می دارم و خواستار پیگیری تخلفات هستم.
    نام و نام خانوادگی: (mohamadrezanajmi)
    ایمیل: (mohamadrezanajmi@gmail.com)

    ReplyDelete
  72. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  73. email:goli_83@hotmail.com

    ReplyDelete
  74. اینجانب اعتراض خود را به تقلب در انتخابات ریاست جمهوری ۲۲ خرداد ماه سال ۱۳۸۸ ایران اعلام می دارم و خواستار پیگیری تخلفات هستم.
    sepehrlan@yahoo.com

    ReplyDelete
  75. اینجانب اعتراض خود را به تقلب در انتخابات ریاست جمهوری ۲۲ خرداد ماه سال ۱۳۸۸ ایران اعلام می دارم و خواستار پیگیری تخلفات هستم.

    ReplyDelete
  76. اینجانب اعتراض خود را به تقلب در انتخابات ریاست جمهوری ۲۲ خرداد ماه سال ۱۳۸۸ ایران اعلام می دارم و خواستار پیگیری تخلفات هستم.
    نام و نام خانوادگی: ساسان نمیرانیان
    ایمیل:sasy360@gmail.com

    ReplyDelete
  77. اینجانب اعتراض خود را به تقلب در انتخابات ریاست جمهوری ۲۲ خرداد ماه سال ۱۳۸۸ ایران اعلام می دارم و خواستار پیگیری تخلفات هستم.

    ns_h2007@yahoo.com

    ReplyDelete
  78. اینجانب اعتراض خود را به تقلب در انتخابات ریاست جمهوری 22 خردادماه سال 1388 ایران اعلام می دارم و خواستار پیگیری تخلفات هستم.
    ایمیل : black.season2005@gmail.com

    ReplyDelete
  79. خرداد ماه سال ۱۳۸۸ ایران اعلام می دارم و خواستار پیگیری تخلفات هستم.

    j.locallistings@gmail.com

    ReplyDelete
  80. اینجانب اعتراض خود را به تقلب در انتخابات ریاست جمهوری ۲۲ خرداد ماه سال ۱۳۸۸ ایران اعلام می دارم و خواستار پیگیری تخلفات هستم.

    ReplyDelete
  81. اینجانب اعتراض خود را به تقلب در انتخابات ریاست جمهوری ۲۲ خرداد ماه سال ۱۳۸۸ ایران اعلام می دارم و خواستار پیگیری تخلفات هستم.
    نام و نام خانوادگی: میثم سعیدی
    ایمیل:meisamsaeedi@gmail.com

    ReplyDelete
  82. اینجانب اعتراض خود را به تقلب در انتخابات ریاست جمهوری 22 خرداد ماه سال 1388 ایران اعلام می دارم و خواستار پیگیری تخلفات هستم

    سهیل اکبرزاده
    canopusoheil@gmail.com

    ReplyDelete
  83. اینجانب اعتراض خود را به تقلب در انتخابات ریاست جمهوری ۲۲ خرداد ماه سال ۱۳۸۸ ایران اعلام می دارم و خواستار پیگیری تخلفات هستم

    ReplyDelete
  84. اینجانب اعتراض خود را به تقلب در انتخابات ریاست جمهوری ۲۲ خرداد ماه سال ۱۳۸۸ ایران اعلام می دارم و خواستار پیگیری تخلفات هستم.
    mj_mohsen@hotmail.com

    ReplyDelete
  85. اینجانب اعتراض خود را به تقلب در انتخابات ریاست جمهوری ۲۲ خرداد ماه سال ۱۳۸۸ ایران اعلام می دارم و خواستار پیگیری تخلفات هستم

    ReplyDelete
  86. اینجانب اعتراض خود را به تقلب در انتخابات ریاست جمهوری ۲۲ خرداد ماه سال ۱۳۸۸ ایران اعلام می دارم و خواستار پیگیری تخلفات هستم.

    ReplyDelete
  87. اینجانب اعتراض خود را به تقلب در انتخابات ریاست جمهوری ۲۲ خرداد ماه سال ۱۳۸۸ ایران اعلام می دارم و خواستار پیگیری تخلفات هستم.

    ReplyDelete
  88. اینجانب اعتراض خود را به تقلب در انتخابات ریاست جمهوری ۲۲ خرداد ماه سال ۱۳۸۸ ایران اعلام می دارم و خواستار پیگیری تخلفات هستم
    a.kita@live.com

    ReplyDelete
  89. اینجانب اعتراض خود را به تقلب در انتخابات 22 خرداد ماه سال 1388 ایران اعلام می دارم و خواستار پیگیری تخلف هستم

    magnoon_hoo@yahoo.com

    ReplyDelete
  90. اینجانب اعتراض خود را به تقلب در انتخابات ریاست جمهوری ۲۲ خرداد ماه سال ۱۳۸۸ ایران اعلام می دارم و خواستار پیگیری تخلفات هستم.
    نام و نام خانوادگی: S.M.A

    ReplyDelete
  91. خدایا دشمنان ما را از نادان ها قرار مده
    درصد ارای احمدی نژاد در اولین اعلام 69% بود یعنی ارای روستاها و شهرهای کوچک
    http://www.tabnak.ir/fa/pages/?cid=51717

    مردم قیور اذربایجان نماز شکر برپا کردند
    http://www.irna.ir/View/FullStory/?NewsId=544582

    تعرفه ها به میزان 120% بود ولی طبق روال سالهای گذشته تعرفه ها توزیع شده بود که حضور مردم با افزایش 40% (63% به 85%)باعث ایجاد اختلال شد ولی کسی به علت نبود تعرفه معطل نشد

    اعلام اینکه بعضی انچنین بود بعضی اینچنین گفتن بدون سند جز از آشوبگران سر نمیزند و انانکه این گفته ها رو روی هوا باور و تایید کردن نیز از کمبود شعور سیاسی رنج می برند

    ReplyDelete
  92. اینجانب اعتراض خود را به تقلب در انتخابات ریاست جمهوری ۲۲ خرداد ماه سال ۱۳۸۸ ایران اعلام می دارم و خواستار پیگیری تخلفات هستم.
    نام و نام خانوادگی: S.N.F

    ReplyDelete
  93. اینجانب اعتراض خود را به تقلب در انتخابات 22 خرداد ماه سال 1388 ایران اعلام می دارم و خواستار پیگیری تخلف هستم

    rambod2546@yahoo.com

    ReplyDelete
  94. خدایا دشمنان ما را از نادان ها قرار مده
    درصد ارای احمدی نژاد در اولین اعلام 69% بود یعنی ارای روستاها و شهرهای کوچک
    http://www.tabnak.ir/fa/pages/?cid=51717

    مردم قیور اذربایجان نماز شکر برپا کردند
    http://www.irna.ir/View/FullStory/?NewsId=544582

    تعرفه ها به میزان 120% بود ولی طبق روال سالهای گذشته تعرفه ها توزیع شده بود که حضور مردم با افزایش 40% (63% به 85%)باعث ایجاد اختلال شد ولی کسی به علت نبود تعرفه معطل نشد

    اعلام اینکه بعضی انچنین بود بعضی اینچنین گفتن بدون سند جز از آشوبگران سر نمیزند و انانکه این گفته ها رو روی هوا باور و تایید کردن نیز از کمبود شعور سیاسی رنج می برند

    ReplyDelete
  95. اینجانب اعتراض خود را به تقلب در انتخابات ریاست جمهوری ۲۲ خرداد ماه سال ۱۳۸۸ ایران اعلام می دارم و خواستار پیگیری تخلفات هستم.
    نام و نام خانوادگی: aren)
    ایمیل: (siavash313@yahoo

    ReplyDelete
  96. اینجانب اعتراض خود را به تقلب در اننتخابات ریاست جمهوری 22 خرداد ماه سال 1388 ایران اعلام میدارم و خواستار پیگیری تخلفات هستم

    ReplyDelete
  97. اینجانب اعتراض خود را به تقلب در انتخابات ریاست جمهوری ۲۲ خرداد ماه سال ۱۳۸۸ ایران اعلام می دارم و خواستار پیگیری تخلفات هستم
    نام و نام خانوادگی : Sh.R.P.G

    ReplyDelete
  98. اینجانب اعتراض خود را به تقلب در انتخابات ریاست جمهوری ۲۲ خرداد ماه سال ۱۳۸۸ ایران اعلام می دارم و خواستار پیگیری تخلفات هستم.
    نام و نام خانوادگی: kavvak
    ایمیل: kaveh_kn@yahoo.com

    ReplyDelete
  99. اینجانب اعتراض خود را به تقلب در انتخابات ریاست جمهوری 22 خرداد سال 1388 ایران اعلام میدارم و خواستار پیگیری تخلفات هستم

    نام : محمدرضا

    ایمیل : azadmard1360@yahoo.com

    ReplyDelete
  100. اعتراض دارم!

    karshen_h@yahoo.com

    ReplyDelete
  101. اینجانب اعتراض خود را به تقلب در انتخابات ریاست جمهوری ۲۲ خرداد ماه سال ۱۳۸۸ ایران اعلام می دارم و خواستار پیگیری تخلفات هستم.
    نام و نام خانوادگی: saba ایمیل: afbed_lucky2005@yahoo.com

    ReplyDelete
  102. اینجانب اعتراض خود را به تقلب در انتخابات ریاست جمهوری ۲۲ خرداد ماه سال ۱۳۸۸ ایران اعلام می دارم و خواستار پیگیری تخلفات هستم
    arman_pa@yahoo.com

    ReplyDelete
  103. علي نيكويي
    ali@namnam.ir

    ReplyDelete
  104. اینجانب اعتراض خود را به تقلب در انتخابات ریاست جمهوری 22 خرداد ماه سال 1388 ایران اعلام می دارم و خواستار پیگیری تخلفات هستم

    ReplyDelete
  105. اینجانب اعتراض خود را به تقلب در انتخابات ریاست جمهوری 22 خرداد سال 1388 اعلام میدارم و خواستار پیگیری تخلفات هستم
    ایمیل: kirkhammett_met@yahoo.com

    ReplyDelete
  106. اینجانب اعتراض خود را به تقلب در انتخابات ریاست جمهوری ۲۲ خرداد ماه سال ۱۳۸۸ ایران اعلام می دارم و خواستار پیگیری تخلفات هستم.
    ایمیل : maley34@yahoo.com

    ReplyDelete
  107. اینجانب اعتراض خود را به تقلب در انتخابات ریاست جمهوری ۲۲ خرداد ماه سال ۱۳۸۸ ایران اعلام می دارم و خواستار پیگیری تخلفات هستم.
    نام : نيلوفر
    ايميل: nilloofar88@yahoo.com

    ReplyDelete
  108. ینجانب اعتراض خود را به تقلب در انتخابات ریاست جمهوری ۲۲ خرداد ماه سال ۱۳۸۸ ایران اعلام می دارم و خواستار پیگیری تخلفات هستم.
    نام و نام خانوادگی:شقایق حیرتی
    ایمیل: shaghayegh_meh@yahoo.com

    ReplyDelete
  109. اینجانب اعتراض خود را به تقلب در انتخابات ریاست جمهوری ۲۲ خرداد ماه سال ۱۳۸۸ ایران اعلام می دارم و خواستار پیگیری تخلفات هستم.
    نام و نام خانوادگی: miriam Hashemi
    ایمیل: mira.hush@gmail.com

    ReplyDelete
  110. ینجانب اعتراض خود را به تقلب در انتخابات ریاست جمهوری ۲۲ خرداد ماه سال ۱۳۸۸ ایران اعلام می دارم و خواستار پیگیری تخلفات هستم.
    ایمیل: pooya083@yahoo.com

    ReplyDelete
  111. اینجانب اعتراض خود را به تقلب در انتخابات ریاست جمهوری ۲۲ خرداد ماه سال ۱۳۸۸ ایران اعلام می دارم و خواستار پیگیری تخلفات هستم

    ReplyDelete
  112. اینجانب اعتراض خود را به تقلب در انتخابات ریاست جمهوری ۲۲ خرداد ماه سال ۱۳۸۸ ایران اعلام می دارم و خواستار پیگیری تخلفات هستم

    ReplyDelete
  113. اینجانب اعتراض خود را به تقلب در انتخابات ریاست جمهوری ۲۲ خرداد ماه سال ۱۳۸۸ ایران اعلام می دارم و خواستار پیگیری تخلفات هستم.
    ایمیل: i_200set_daram@yahoo.com

    ReplyDelete
  114. ینجانب اعتراض خود را به تقلب در انتخابات ریاست جمهوری ۲۲ خرداد ماه سال ۱۳۸۸ ایران اعلام می دارم و خواستار پیگیری تخلفات هستم.
    nik00oo7@yahoo.com

    ReplyDelete
  115. ینجانب اعتراض خود را به تقلب در انتخابات ریاست جمهوری ۲۲ خرداد ماه سال ۱۳۸۸ ایران اعلام می دارم و خواستار پیگیری تخلفات هستم.
    نام و نام خانوادگی:sina
    ایمیل:

    ReplyDelete
  116. emkan nadare?! mage ma khodemun kooorim?! nadidim ke mardoom cheghadr dashtan be mosavi ray midadan!? aslan ghabool 1seri ray male ahmadi! vali ba in ekhtelaf?! emkan nadare! yani ma inhame daneshjooo hichim?! inhame javooon hichim?! kooo age rast migan chera sms ha ghat shode?! va ... EMKAN NADARE!

    ReplyDelete
  117. ینجانب اعتراض خود را به تقلب در انتخابات ریاست جمهوری ۲۲ خرداد ماه سال ۱۳۸۸ ایران اعلام می دارم و خواستار پیگیری تخلفات هستم.

    ReplyDelete
  118. ینجانب اعتراض خود را به تقلب در انتخابات ریاست جمهوری ۲۲ خرداد ماه سال ۱۳۸۸ ایران اعلام می دارم و خواستار پیگیری تخلفات هستم

    ReplyDelete
  119. vazehe ke taghalob shode,ienjaneb saba namvar be natayeje eteraz daram,va khastare peigiri hastam.

    ReplyDelete
  120. اینجانب اعتراض خود را به تقلب در انتخابات ریاست جمهوری ۲۲ خرداد ماه سال ۱۳۸۸ ایران اعلام می دارم و خواستار پیگیری تخلفات هستم.
    ایمیل: amorosovero at gmail dot com

    ReplyDelete
  121. خدایا دشمنان ما را از نادان ها قرار مده
    درصد ارای احمدی نژاد در اولین اعلام 69% بود یعنی ارای روستاها و شهرهای کوچک
    http://www.tabnak.ir/fa/pages/?cid=51717

    مردم قیور اذربایجان نماز شکر برپا کردند
    http://www.irna.ir/View/FullStory/?NewsId=544582

    تعرفه ها به میزان 120% بود ولی طبق روال سالهای گذشته تعرفه ها توزیع شده بود که حضور مردم با افزایش 40% (63% به 85%)باعث ایجاد اختلال شد ولی کسی به علت نبود تعرفه معطل نشد

    اعلام اینکه بعضی انچنین بود بعضی اینچنین گفتن بدون سند جز از آشوبگران سر نمیزند و انانکه این گفته ها رو روی هوا باور و تایید کردن نیز از کمبود شعور سیاسی رنج می برند

    ReplyDelete
  122. اینجانب اعتراض خود را به تقلب در انتخابات 22 خرداد ماه سال 1388 ایران اعلام می دارم و خواستار پیگیری تخلف هستم

    ReplyDelete
  123. خدایا دشمنان ما را از نادان ها قرار مده
    درصد ارای احمدی نژاد در اولین اعلام 69% بود یعنی ارای روستاها و شهرهای کوچک
    http://www.tabnak.ir/fa/pages/?cid=51717

    مردم قیور اذربایجان نماز شکر برپا کردند
    http://www.irna.ir/View/FullStory/?NewsId=544582

    تعرفه ها به میزان 120% بود ولی طبق روال سالهای گذشته تعرفه ها توزیع شده بود که حضور مردم با افزایش 40% (63% به 85%)باعث ایجاد اختلال شد ولی کسی به علت نبود تعرفه معطل نشد

    اعلام اینکه بعضی انچنین بود بعضی اینچنین گفتن بدون سند جز از آشوبگران سر نمیزند و انانکه این گفته ها رو روی هوا باور و تایید کردن نیز از کمبود شعور سیاسی رنج می برند

    ReplyDelete
  124. خدایا دشمنان ما را از نادان ها قرار مده
    درصد ارای احمدی نژاد در اولین اعلام 69% بود یعنی ارای روستاها و شهرهای کوچک
    http://www.tabnak.ir/fa/pages/?cid=51717

    مردم قیور اذربایجان نماز شکر برپا کردند
    http://www.irna.ir/View/FullStory/?NewsId=544582

    تعرفه ها به میزان 120% بود ولی طبق روال سالهای گذشته تعرفه ها توزیع شده بود که حضور مردم با افزایش 40% (63% به 85%)باعث ایجاد اختلال شد ولی کسی به علت نبود تعرفه معطل نشد

    اعلام اینکه بعضی انچنین بود بعضی اینچنین گفتن بدون سند جز از آشوبگران سر نمیزند و انانکه این گفته ها رو روی هوا باور و تایید کردن نیز از کمبود شعور سیاسی رنج می برند

    ReplyDelete
  125. اینجانب اعتراض خود را به تقلب در انتخابات ریاست جمهوری ۲۲ خرداد ماه سال ۱۳۸۸ ایران اعلام می دارم و خواستار پیگیری تخلفات هست
    sima.mes@gmail.com

    ReplyDelete
  126. اینجانب اعتراض خود را به تقلب در انتخابات 22 خرداد ماه سال 1388 ایران اعلام میدارم و خواستار پیگیری تخلف هستم

    ReplyDelete
  127. درصد ارای احمدی نژاد در اولین اعلام 69% بود یعنی ارای روستاها و شهرهای کوچک
    http://www.tabnak.ir/fa/pages/?cid=51717

    مردم قیور اذربایجان نماز شکر برپا کردند
    http://www.irna.ir/View/FullStory/?NewsId=544582

    تعرفه ها به میزان 120% بود ولی طبق روال سالهای گذشته تعرفه ها توزیع شده بود که حضور مردم با افزایش 40% (63% به 85%)باعث ایجاد اختلال شد ولی کسی به علت نبود تعرفه معطل نشد

    اعلام اینکه بعضی انچنین بود بعضی اینچنین گفتن بدون سند جز از آشوبگران سر نمیزند و انانکه این گفته ها رو روی هوا باور و تایید کردن نیز از کمبود شعور سیاسی رنج می برند

    ReplyDelete
  128. درصد ارای احمدی نژاد در اولین اعلام 69% بود یعنی ارای روستاها و شهرهای کوچک
    http://www.tabnak.ir/fa/pages/?cid=51717

    مردم قیور اذربایجان نماز شکر برپا کردند
    http://www.irna.ir/View/FullStory/?NewsId=544582

    تعرفه ها به میزان 120% بود ولی طبق روال سالهای گذشته تعرفه ها توزیع شده بود که حضور مردم با افزایش 40% (63% به 85%)باعث ایجاد اختلال شد ولی کسی به علت نبود تعرفه معطل نشد

    اعلام اینکه بعضی انچنین بود بعضی اینچنین گفتن بدون سند جز از آشوبگران سر نمیزند و انانکه این گفته ها رو روی هوا باور و تایید کردن نیز از کمبود شعور سیاسی رنج می برند

    ReplyDelete
  129. مطمئنا تقلب شده.ما همگی اعتراض داریم

    ReplyDelete
  130. اینجانب اعتراض خود را به تقلب در انتخابات ریاست جمهوری ۲۲ خرداد ماه سال ۱۳۸۸ ایران اعلام می دارم و خواستار پیگیری تخلفات هستم.
    نام و نام خانوادگی: (اختیاری)
    ایمیل: anali_ilana@yahoo.com

    ReplyDelete
  131. اینجانب اعتراض خود را به تقلب در انتخابات ریاست جمهوری 22 خرداد ماه سال 1388 ایران اعلام می دارم و خواستار پیگیری تخلفات هستم

    bbaizaie@yahoo.com

    ReplyDelete
  132. اینجانب اعتراض خود را به تقلب در انتخابات ریاست جمهوری ۲۲ خرداد ماه سال ۱۳۸۸ ایران اعلام می دارم و خواستار پیگیری تخلفات هستم.


    Bilink_182_maryam@yahoo.com

    ReplyDelete
  133. اینجانب اعتراض خود را به تقلب در انتخابات ریاست جمهوری ۲۲ خرداد ماه سال ۱۳۸۸ ایران اعلام می دارم و خواستار پیگیری تخلفات هستم. Email:saeeeeed5e@yahoo.com

    ReplyDelete
  134. اینجانب اعتراض خود را به تقلب در انتخابات ریاست جمهوری ۲۲ خرداد ماه سال ۱۳۸۸ ایران اعلام می دارم و خواستار پیگیری تخلفات هستم.

    nanazz71@yahoo.com

    ReplyDelete
  135. اینجانب اعتراض خود را به تقلب در انتخابات ریاست جمهوری ۲۲ خرداد ماه سال ۱۳۸۸ ایران اعلام می دارم و خواستار پیگیری تخلفات هستم.

    ReplyDelete
  136. اینجانب اعتراض خود را به تقلب در انتخابات ریاست جمهوری ۲۲ خرداد ماه سال ۱۳۸۸ ایران اعلام می دارم و خواستار پیگیری تخلفات هستم.

    Mina Zarfsaz

    minazarfsaz@aol.com

    ReplyDelete
  137. اینجانب اعتراض خود را به تقلب در انتخابات ریاست جمهوری ۲۲ خرداد ماه سال ۱۳۸۸ ایران اعلام می دارم و خواستار پیگیری تخلفات هستم
    katty.shayesteh@gmail.com

    ReplyDelete
  138. Agha inke vazehe ke taghalob shode, ma ham hame rafti sare kar.

    ReplyDelete
  139. اینجانب اعتراض خود را به تقلب در انتخابات ریاست جمهوری ۲۲ خرداد ماه سال ۱۳۸۸ ایران اعلام می دارم و خواستار پیگیری تخلفات هستم. Email:saeeeeed5e@yahoo.com

    June 13, 2009 10:46 AM

    ReplyDelete
  140. اینجانب اعتراض خود را به تقلب در انتخابات ریاست جمهوری ۲۲ خرداد ماه سال ۱۳۸۸ ایران اعلام می دارم و خواستار پیگیری تخلفات هستم.
    نام و نام خانوادگی:م.ق
    ایمیل: life_for_hell@yahoo.com

    ReplyDelete
  141. ینجانب اعتراض خود را به تقلب در انتخابات ریاست جمهوری ۲۲ خرداد ماه سال ۱۳۸۸ ایران اعلام می دارم و خواستار پیگیری تخلفات هستم.

    g_2002iran@yahoo.com

    ReplyDelete
  142. marg bar motaghaleb marg bar dictator

    ReplyDelete
  143. درصد ارای احمدی نژاد در اولین اعلام 69% بود یعنی ارای روستاها و شهرهای کوچک
    http://www.tabnak.ir/fa/pages/?cid=51717

    مردم قیور اذربایجان نماز شکر برپا کردند
    http://www.irna.ir/View/FullStory/?NewsId=544582

    تعرفه ها به میزان 120% بود ولی طبق روال سالهای گذشته تعرفه ها توزیع شده بود که حضور مردم با افزایش 40% (63% به 85%)باعث ایجاد اختلال شد ولی کسی به علت نبود تعرفه معطل نشد

    اعلام اینکه بعضی انچنین بود بعضی اینچنین گفتن بدون سند جز از آشوبگران سر نمیزند و انانکه این گفته ها رو روی هوا باور و تایید کردن نیز از کمبود شعور سیاسی رنج می برند

    ReplyDelete
  144. اینجانب اعتراض خود را به تقلب در انتخابات ریاست جمهوری ۲۲ خرداد ماه سال ۱۳۸۸ ایران اعلام می دارم و خواستار پیگیری تخلفات هستم.

    ahb@gmail.com

    ReplyDelete
  145. اینجانب اعتراض خود را به تقلب در انتخابات ریاست جمهوری ۲۲ خرداد ماه سال ۱۳۸۸ ایران اعلام می دارم و خواستار پیگیری تخلفات هستم.
    maryam_1_mehr@yahoo.com

    ReplyDelete
  146. اینجانب اعتراض خود را به تقلب در انتخابات ریاست جمهوری ۲۲ خرداد ماه سال ۱۳۸۸ ایران اعلام می دارم و خواستار پیگیری تخلفات هستم
    b_ch_85@yahoo.com

    ReplyDelete
  147. اینجانب اعتراض خود را به تقلب در انتخابات ریاست جمهوری ۲۲ خرداد ماه سال ۱۳۸۸ ایران اعلام می دارم و خواستار پیگیری تخلفات هستم
    shaghayegh_mh000@yahoo.com

    ReplyDelete
  148. اینجانب اعتراض خود را به تقلب در انتخابات ریاست جمهوری ۲۲ خرداد ماه سال ۱۳۸۸ ایران اعلام می دارم و خواستار پیگیری تخلفات هستم
    soooli.levi@yahoo.com

    ReplyDelete
  149. اینجانب اعتراض خود را به تقلب در انتخابات ریاست جمهوری 22 خرداد ماه سال 1388 ایران اعلام می دارم و خواستار پیگیری تخلفات هستم.
    guitar_festival@yahoo.com

    ReplyDelete
  150. جلون باشین ییون

    ReplyDelete
  151. اینجانب اعتراض خود را به تقلب در انتخابات ریاست جمهوری 22 خرداد ماه سال 1388 ایران اعلام می دارم و خواستار پیگیری تخلفات هستم.
    sarakh62@yahoo.com

    ReplyDelete
  152. I hereby post my disagreement with the results of the 2009 (1388) Iranian elections and request the appropriate follow up.

    ReplyDelete
  153. اینجانب اعتراض خود را به تقلب در انتخابات ریاست جمهوری ۲۲ خرداد ماه سال ۱۳۸۸ ایران اعلام می دارم و خواستار پیگیری تخلفات هستم.
    www.frfakhari@yahoo.com

    ReplyDelete
  154. اینجانب اعتراض خود را به تقلب در انتخابات ریاست جمهوری ۲۲ خرداد ماه سال ۱۳۸۸ ایران اعلام می دارم و خواستار پیگیری تخلفات هستم.
    shelly_sylverstein@yahoo.com

    ReplyDelete
  155. اینجانب اعتراض خود را به تقلب در انتخابات ریاست جمهوری ۲۲ خرداد ماه سال ۱۳۸۸ ایران اعلام می دارم و خواستار پیگیری تخلفات هستم
    ali_aref_zaher@yahoo.com

    ReplyDelete
  156. اینجانب اعتراض خود را به تقلب در انتخابات ریاست جمهوری ۲۲ خرداد ماه سال ۱۳۸۸ ایران اعلام می دارم و
    خواستار پیگیری تخلفات هستم sh_shim2004@yahoo.com

    ReplyDelete
  157. اینجانب اعتراض خود را به تقلب در انتخابات ریاست جمهوری ۲۲ خرداد ماه سال ۱۳۸۸ ایران اعلام می دارم و خواستار پیگیری تخلفات هستم
    m_khosravi60@yahoo.com

    ReplyDelete
  158. اینجانب اعتراض خود را به تقلب در انتخابات ریاست جمهوری ۲۲ خرداد ماه سال ۱۳۸۸ ایران اعلام می دارم و خواستار پیگیری تخلفات هستم

    motahareh.fathisalout@gmail.com

    ReplyDelete
  159. اینجانب اعتراض خود را به تقلب در انتخابات ریاست جمهوری 22 خرداد ماه سال 1388 ایران اعلام می دارم و خواستار پیگیری تخلفات هستم.
    freegirl8888@yahoo.ca

    ReplyDelete
  160. اینجانب اعتراض خود را به تقلب در انتخابات ریاست جمهوری ۲۲ خرداد ماه سال ۱۳۸۸ ایران اعلام می دارم و خواستار پیگیری تخلفات هستم

    ReplyDelete
  161. اینجانب اعتراض خود را به تقلب در انتخابات ریاست جمهوری ۲۲ خرداد ماه سال ۱۳۸۸ ایران اعلام می دارم و خواستار پیگیری تخلفات هستم

    ReplyDelete
  162. اینجانب اعتراض خود را به تقلب در انتخابات ریاست جمهوری ۲۲ خرداد ماه سال ۱۳۸۸ ایران اعلام می دارم و خواستار پیگیری تخلفات هستم
    hrdhami@yahoo.com

    ReplyDelete
  163. اینجانب اعتراض خود را به تقلب در انتخابات ریاست جمهوری ۲۲ خرداد ماه سال ۱۳۸۸ ایران اعلام می دارم و خواستار پیگیری تخلفات هستم

    ReplyDelete
  164. اینجانب اعتراض خود را به تقلب در انتخابات ریاست جمهوری 22 خرداد ماه سال 1388 ایران اعلام می دارم و خواستار پیگیری تخلفات هستم.
    sun.frozen@yahoo.com

    ReplyDelete
  165. اینجانب اعتراض خود را به تقلب در انتخابات ریاست جمهوری ۲۲ خرداد ماه سال ۱۳۸۸ ایران اعلام می دارم و خواستار پیگیری تخلفات هستم
    farzaneh_adhami@yahoo.de

    ReplyDelete
  166. اینجانب اعتراض خود را به تقلب در انتخابات ریاست جمهوری ۲۲ خرداد ماه سال ۱۳۸۸ ایران اعلام می دارم و خواستار پیگیری تخلفات هستم

    ReplyDelete
  167. اینجانب اعتراض خود را به تقلب در انتخابات ریاست جمهوری ۲۲ خرداد ماه سال ۱۳۸۸ ایران اعلام میدارم و خواستار پیگیری تخلفات هستم

    ReplyDelete
  168. اینجانب اعتراض خود را به تقلب در انتخابات ریاست جمهوری 22 خرداد ماه سال 1388 ایران اعلام می دارم و خواستار پیگیری تخلفات هستم.

    ReplyDelete
  169. اینجانب اعتراض خود را به تقلب در انتخابات ریاست جمهوری 22 خرداد ماه سال 1388 ایران اعلام می دارم و خواستار پیگیری تخلفات هستم.

    ReplyDelete
  170. sepidzar@gmail.com

    ReplyDelete
  171. اینجانب اعتراض خود را به تقلب در انتخابات ریاست جمهوری 22 خرداد ماه سال 1388 ایران اعلام میدارم و خواستار پیگیری تخلفات هستم

    ReplyDelete
  172. اینجانب اعتراض خود را به تقلب در انتخابات ریاست جمهوری ۲۲ خرداد ماه سال ۱۳۸۸ ایران اعلام می دارم و خواستار پیگیری تخلفات هستم
    bmesgarpour@yahoo.com

    ReplyDelete
  173. somayeh
    اینجانب اعتراض خود را به تقلب در انتخابات ریاست جمهوری 22 خرداد ماه سال 1388 ایران اعلام میدارم و خواستار پیگیری تخلفات هستم

    ReplyDelete
  174. مستانه
    اینجانب اعتراض خود را به تقلب در انتخابات ریاست جمهوری ۲۲ خرداد ماه سال ۱۳۸۸ ایران اعلام می دارم و خواستار پیگیری تخلفات هستم

    ReplyDelete
  175. رسول
    اینجانب اعتراض خود را به تقلب در انتخابات ریاست جمهوری 22 خرداد ماه سال 1388 ایران اعلام میدارم و خواستار پیگیری تخلفات هستم.

    ReplyDelete
  176. اینجانب اعتراض خود را به تقلب در انتخابات ریاست جمهوری 22 خرداد ماه سال 1388 ایران اعلام میدارم و خواستار پیگیری تخلفات هستم
    Shahin

    ReplyDelete
  177. اینجانب اعتراض خود را به تقلب ریاست جمهوری 22 خرداد ماه 1388 ایران اعلام می دارم و خواستار پیگیری تخلفات هستم ولی خدایی اینا همه دستشون تو یه کاسست با آوردن موسوی فقط می خواستن مردمو پای صندوق رای بکشن و افتخاری بشه واسشون تو دنیا واسه خودم متأسم که دارم تو یه همچین طویله ای زندگی می کنم

    ReplyDelete
  178. اینجانب اعتراض خود را به تقلب در انتخابات ریاست جمهوری ۲۲ خرداد ماه سال ۱۳۸۸ ایران اعلام می دارم و خواستار پیگیری تخلفات هستم.
    he.bayat@gmail.com

    ReplyDelete
  179. aghaye ahmadi nejad,har kasi jaye shoma bod ke dam az emae zamano injor harfa mizan ke midonam to az kafaram kafatrai aslan be khodam ejaze nemidadam rese jomhore jaii besham ke aslan ono nemikhan.man shadidan be jaryane entekhabat eteraz daram.be khatere tagholobhaye vasie va sazman yafte va hamchonin zarbo shatm mardm...shoma ensan nistid...heyvan ham nistid. moteasefam baraye shoma.motmaen bashid mobareze taze shoro shode.40 milyon nafar.in adado yadeton bashe ,khaen va diktatore bozorge kotole.

    e.cheguevara

    ReplyDelete
  180. اینجانب اعتراض خود را به تقلب در انتخابات ریاست جمهوری ۲۲ خرداد ماه سال ۱۳۸۸ ایران اعلام می دارم و خواستار پیگیری تخلفات هستم.

    ReplyDelete
  181. اینجانب اعتراض خود را به تقلب در انتخابات ریاست جمهوری 22 خرداد ماه سال 1388 ایران اعلام میدارم و خواستار پیگیری تخلفات هستم
    marjan_65@yahoo.com

    ReplyDelete
  182. اینجانب اعتراض خود را به تقلب در انتخابات ریاست جمهوری 22 خرداد ماه سال 1388 ایران اعلام میدارم و خواستار پیگیری تخلفات هستم
    Maryam

    ReplyDelete
  183. اینجانب اعتراض خود را به تقلب در انتخابات ریاست جمهوری ۲۲ خرداد ماه سال ۱۳۸۸ ایران اعلام می دارم و خواستار پیگیری تخلفات هستم.


    Ahle viraneye Iranam man...

    ReplyDelete
  184. اینجانب اعتراض خود را به تقلب در انتخابات ریاست جمهوری ۲۲ خرداد ماه سال ۱۳۸۸ ایران اعلام می دارم و خواستار پیگیری تخلفات هستم.
    نام و نام خانوادگی: mohammad)
    ایمیل: goofy_mfbp@yahoo.com

    ReplyDelete
  185. Pass fetrat!
    نتایج واقعی آرا : افراد واجد شرایط رای: 49322412
    افراد شرکت کننده در انتخابات: 42026078 تعداد آرای باطله: 38716
    1- میرحسین موسوی خامنه 19075623
    2- کروبی 13387104
    3- محمود احمدی نژاد 5698417
    4- محسن رضایی میرقائد 3754218
    لطفا در اطلاع رسانی این خبر ما را یاری کرده و به دیگران خبر دهید

    ReplyDelete
  186. اینجانب اعتراض خود را به تقلب در انتخابات ریاست جمهوری 22 خرداد ماه سال 1388 ایران اعلام میدارم و خواستار پیگیری تخلفات هستم
    edalat123@yahoo.com

    ReplyDelete
  187. Marg bar estebdad
    اینجانب اعتراض خود را به تقلب در انتخابات ریاست جمهوری ۲۲ خرداد ماه سال ۱۳۸۸ ایران اعلام می دارم و خواستار پیگیری تخلفات هستم.
    نام و نام خانوادگی: (مهدی ولی پور)
    ایمیل: (Mahdi_Valipour@yahoo.com)

    ReplyDelete
  188. اینجانب اعتراض خود را به تقلب در انتخابات ریاست جمهوری ۲۲ خرداد ماه سال ۱۳۸۸ ایران اعلام می دارم و خواستار پیگیری تخلفات هستم.

    ReplyDelete
  189. اینجانب اعتراض خود را به تقلب در انتخابات ریاست جمهوری ۲۲ خرداد ماه سال ۱۳۸۸ ایران اعلام می دارم و خواستار پیگیری تخلفات هستم

    roozbeh_f@yahoo.com

    ReplyDelete
  190. اينجانب به نتايج اعلام شده اعتماد نداشته خواستار شمارش مجدد آرا توسط مراجع مورد اعتماد ملت هستم.
    مهرداد
    mmoham@gmail.com

    ReplyDelete
  191. اینجانب اعتراض خود را به تقلب در انتخابات ریاست جمهوری 22 خرداد سال 1388 ایران اعلام می دارم و خواستار پیگیری تخلفات هستم
    ehsan_rock@hotmail.com

    ReplyDelete
  192. اینجانب اعتراض خود را به تقلب در انتخابات ریاست جمهوری 22 خرداد ماه سال 1388 ایران اعلام میدارم و خواستار پیگیری تخلفات هستم

    ReplyDelete
  193. اینجانب اعتراض خود را به تقلب در انتخابات ریاست جمهوری 22 خرداد سال 1388 ایران اعلام میدارم و خواستار پیگیری تخلفات هستم

    ReplyDelete
  194. injaneb eteraz e khod ra be taghalob da entekhabat e 1388 elam midaram.

    ReplyDelete
  195. اینجانب اعتراض خود را به تقلب در انتخابات ریاست جمهوری 22 خرداد ماه سال 1388 ایران اعلام میدارم و خواستار پیگیری تخلفات هستم

    ReplyDelete
  196. اینجانب اعتراض خود را به تقلب در انتخابات ریاست جمهوری 22 خرداد سال 1388 ایران اعلام می دارم و خواستار پیگیری تخلفات هستم

    ReplyDelete
  197. اینجانب اعتراض خود را به تقلب در انتخابات ریاست جمهوری 22 خرداد ماه سال 1388 ایران اعلام میدارم و خواستار پیگیری تخلفات هستم

    ReplyDelete
  198. اینجانب اعتراض خود را به تقلب در انتخابات ریاست جمهوری 22 خرداد ماه سال 1388 ایران اعلام میدارم و خواستار پیگیری تخلفات هستم

    ReplyDelete
  199. اینجانب اعتراض خود را به تقلب در انتخابات ریاست جمهوری ۲۲ خرداد ماه سال ۱۳۸۸ ایران اعلام می دارم و خواستار پیگیری تخلفات هستم.
    نام و نام خانوادگی:zeinab mehdipour
    ایمیل: mehdipour.ze@gmail.com

    ReplyDelete